^^KeSaH Yang Aku Engat Smpai Bila Bila^^ :))

Halloa ... Mat petang soma ... hurm aku rasa hry sungguh busann bha .. ndk tau moew bwat apa ... sua larh busan panas laek tuhw ... adoiiiinnnnaaa .... dunia oh dunia .... kalau ujan teruss sejukk juakkn tpy best juak kalau ujan2 neyh .... cuma susah larh kalau moew bwat aktiviti luar :D .... mandi ujan etuhw paling aku shuka :D .. bzt'y tuhw hihiih .... tpy aku ndk dsuruh sua mandi ujan .. yarh larh akukn sua besar ... mcm budax2 sadtja tuhw men ujan2 :P ....


Aku ada story hry neyh !!! story tuhw bg ku sngt2 lucu dan smpai bila2 aku ndk akan lupa hahaha .... story neyh pasal stoe budaxx lelaki neyh ... bukan budaxx larh sngt .. lepasan SPM sua bha .... Dulukan aku minat sngt sama dea neyh .. tpy jual mhal bha dea sama aku ... tyme aku pom3 ,, dea pom5 .... kami sama2 KRS ,, sama2 rumah biru (KASAWARI)... dea tuhw aktif sngt dalam KRS ...smpai2 pngkt'y tuhw STAFF SARJAN .... memang aku minat betul larh sama dea :D .... Dea tuhw mcm idola ku larh bha katakan ... hahaha ...


Dea neyh kan bngsa buwkan bugis larh ... jadi baru2 neyh aku b'xmx sama dea ... ndk juak dea jual mhal sua .. dea lyan juak aku ... mngkin tacian kli dea sama aku kn *LOL* ... kami xmx besa2 sadtja ..tnyk pasal kabar ... ps2 ada hry tuhw aku kuar jalan2 sama dea p jeti haha...adtthhhuuuiiii ... Nsem gylakk bha ... sua larh rmbt'y pacak2 ... pakai bjuw itam ,, seluar pndek wrna putih ... kalau aku jdy couple'y bahagia sungguh aku :P .... smpai sua d jeti kn .. dea snyum sama aku ... macam moew cair jak bha aku rasa haaha ... gugur jantung ku hihiih ....


smbil m'nikmati udara yg nyaman d jeti tuhw .. dea tnyk sapa couple ku skrng ... alah aku teruss terang larh ... aku ckp "aku skrng single ,, ps2 aku moew ngan teruna bugis jak " hahaha .... teruss laen bha rupa'y ... nhaa tuhw larh qoew dulu aku minat sngt dgn qoew ,, qoew jual mhal .. napa skrng jtuh dha saham muh **** ^_^


ada laek stoe hry tuhw kami jmpa laek ... hahaha ... mngkn hry tuhw aku gylak bha kn hahaha .... aku cuma bleh ckp tacian btoll ngan cwek'y d KK tuhw :D ... aku ndk bole cyta larh pasal yg aku jmpa dea tuhw ... ps2 esowq hry'y kami xmx mcm besa ... dea ckp aku moew belajar neyh ,, eyarh larh dea kn dpt d poli ... aku ckp larh juak 'aku pown moew belajar juak neyh' ... (sedihh pulak bha)


kalau dea jmpa aku kan ..malu sua dea tuhw hahha ... ndk moew sua dea tngok aku ... alah **** sua blaku apa bleh bwat !!! nsibbb larh !!! ndk jadi juak tuhw ... qoew kan TERUNA SULUK .... mna bleh tuhw kyta sama2 ... laen bngsa kyta ... memang aku ndk moew juak sama qoew ... jdy ndk pyah larh qoew rsau2 keyh ....

tpykn **** lucu bha aku rasa perkara tuhw :P ... ndk quew sngka2 .... ps2 palink lucu qoew ckp ,, ndk larh quew tau'y kalau ************** ... hahhaa  .. ketat bha rupa muh tyme tuhw .... tacut benoorrr ....


Sua ndk pyah larh qoew tacut2 sana .... santai jak qoew bha .... qoew kn ckp moew fokus ngan stdy muh ... jdy fokus larh .. hahaha ... budaxx poli pulak qoew tuhw hihiihih ....


Qoew jaga larh cwek muh tuhw ... perawan bugis kan cwek muh !!! qoew teruna suluk ... teruna oh teruna ... aku pown ndk tau larh :P ... :P ... ktwa sndri aku kalau nmpk pixxa muh d FB ..... aku harap qoew hepi dan aku doakn qoew bjaya ... mudahan qoew dpt pmpn pndai masak dn rajin ... bg2kn pmpn yg qoew mahu :))


walaupun kejap jak jmpa qoew tpy hepi juak aku .... besa larh qoew kan PUJAAN HATIKU *LOL*
smpai bla2 aku akan engt qoew .... dalam tidur jak aku ndk bleyh engt qoew haahha ....nty ndk t'tido aku tuhw hahaha .... :))


                                                    ^I ALWAYS REMEMBER EU ****^ :))

No comments:

Post a Comment