HangOut WiTT My Family ^_^

Salammmm Dan Halloa ...... Kwn2 ku yg brda d belog dn juak fb tuhw kmu apa kbarrr??? siat bha juak kmukn ... jaga la ksihatan tuhw ... makalum la skrng neyh kn cuaca ndk mnentu ... senang sngt dserang selesama ,, batuk2 ,, dn mcm2 laek ... apapun klau skit p la jmpa doktor ya :)) ...
HEPI DDAHULUKAN KESIHATAN DUTAMAKN .... tbaaeekkkkn ayat ku hahah .. :P


saeeeyyyhh ,,, penat'y aku hry tau ... tau knp aku tlalu la penat sngt?? seb tdy aku hangout wit my family tau ... bear pun aku tlalu la penat tpy aku hepi ya .... mmg best sngt la hry neyh aku rsa ... Njoy b'abis .. hahaha .. mklum la dspend leh dadyku kn ... apa laek aku pun shuka la ... mcm soma aku mhu amek hahaha ... :P ... sis ku laek tuhw .. hahaha .. etuhw klau dspend wokeyh jak dea tuhw .. etuhw pling dea shuka hahaha :P ...


Mula2 aku p urus kad bank dmybank ... papa aku yg mhu buwkakn kad bank tuhw ... seb dea hdiahkan aku RM1000 ... hahaha ... best'y ... tpy duit tuhw untk stdy jak tau ... mmg lma la bwat kad bank tuhw ... sementara tnggu gliran ... kmi p kuar mkn dlu kejap ... mklum la kmikn round yg kdua .. jdy lma laek gliran ku dpnggl ... kmi p kuar mkn drestoran warisan ibu ... alah etuhw restran aku pnya nenek juak tau ... seddpp'y mkn kat c2 .. aku just order tom yam jak .. sis aku pown order tom yam ... alah sis neyh ekut2 la hihihi .. :P
papa ngan anty aku order mee goreng ayam ngan nasi goreng paprik ... yaaaammmmyyyy :))


stlh selesai urus kad bank tuhw ,, kmi p Njoy d pakwell .. hahaha ... aku ngan sis ku apa laek .. rmbang mta bha .. hihih ... smpai2 anak'y papa ku yg gendong hahah ....yg frst kmi p ialah tmpt ladies shoes ps2 blikan anak'y selippar juak .... bwu la kmi p cri bju .... lama btol kmi cri bju yg sesuai untuk kmi ... mcm2 ragam kmi tyme tuhw .. hahaha ... yg pling bkin lma tuhw .. mhu cri bjuw yg ssuai untuk sis aku ... smntara blom ada yg ssuai ,, sis bwa aku p tmpt bjuw untuk baby tuhw .. alah dea blikan bjuw untuk anak dea ... ps2 kmi p laek cri bjuw yg ssuai untuk kmi ... nhaa ,, lma2 tjmpa juak yg bkenan dhty hahah ... susa mhu jdy pereka fesyen sis ku neyh ... dkc tngok bju yg cantek ,, dea ckp ndk mhu seb lngan pndk .. adtthhhuuuiii ... sis neyh mmlih juak .. ps2 dea cri plihkn aku sluar laek .. hahaha ... aku ambil seluar indie tuhw .. dea ckp cantek la tuhw .. troz aku ckp "ndk mcm bugis2 ka" ... hahaha ... dea ckp "bkn pa2 kaukn mhu sma teruna bugis" ... hahah ... tpy bkn yg etuhw aku amek .. ada laek yg bkan dhty ku ... lepas tuhw kmi p tmpt eksesori phiasan tuhw ... aku beli rantai .. aku mhu bli rntai yg ada huruf2 tuhw .. tpy ndkda huruf M atau A ... dea suh amek huruf C .. dea ckp "C untuk cabek" hahaha ... ps2 dea ckp "klau ndk C pun kau amek Huruf D" .. "D untuk dumpui" hahah ... mmg lucu la sis ku ... Njoooyyy la tyme d pakweell ... mmg sweet memoryy hahaha .... :)) ... :P


klau dspend mmg soma besttkn heheh ... apapun Njoy sngt hry neyh ... kenak2 laek tngk gya anak buah ku yg mcm2 ragam'y tyme dbndr tuhw .. haahha ... pening kepala ibu'y .. smpai2 dpnggl cerewet :P .. hahaha ... hry neyh sweet memorryy la .. jarank2 dpt p bndr ngan kuarga tau ... :)) ... kpda papa ku jngan la segan2 laek mhu spend kmi ya .. hahaha .. kmi klau dspend trozzzz bdry tlinga ... trzzz snyummmm hahaha :P ... Lurve My Family :))

                     ^^HANGOUT NGAN FAMILY MEMANG SYOKKK GYLAKK^^ :))

No comments:

Post a Comment